از دکوراسیون داخلی دفتر کار چه میدانید؟ آیا تابهحال به این موضوع فکر کردید که دکوراسیون داخلی دفتر کار تا چه حد در موفقیت شرکت شما تأثیرگذار است؟ اگر شما نیز از آن دسته از افرادی هستید که بهتازگی کسبوکار خود را راه انداختهاید، ما به شما کمک میکنیم تا شیکترین و مدرنترین دکوراسیون داخلی دفتر کار را انتخاب کنید. دکوراسیون داخلی دفتر کار در واقع، به عوامل مختلفی مثل نورپردازی، جداسازی کاربریها، محوطهسازی و غیره بستگی دارد. این مسئله بهقدری مهم است که میتوان اظهار داشت، اساسیترین عامل موفقیت شرکت شما است. اگر خود را بهجای اربابرجوع قرار دهید، چه چیزی بیشتر از همه و در نگاه اول، باعث جلبتوجه شما میشود؟ البته که دکوراسیون داخلی دفتر کار و نحوه مبلمان آن، بیشتر از سایر عناصر و عوامل، نظر خود شما را به خود جلب میکند. در این مقاله قصد داریم تا اصول طراحی و نکات مهم دکوراسیون داخلی دفتر کار را برای شما شرح دهیم.
برای اینکه به یک دکوراسیون داخلی جذاب برای دفتر کار خود برسید، باید عوامل و فاکتورهای متعددی را مدنظر قرار دهید. این عوامل تعیینکننده عبارتاند از: رنگها، مبلمان مناسب، نورپردازی، ایجاد نظم در محیط کاری با پارتیشنبندی، استفاده از عناصر طبیعی و المانهای هنری.
عوامل تعیینکننده در زیبایی دکوراسیون داخلی دفتر کار
مطالعات نشان میدهد که رنگها تأثیر بسزایی در حالات روحی و روانی افراد دارند. طراحی مدرن اینگونه میطلبد که از رنگها و ترکیب آنها، برای دکوراسیون داخلی دفتر کار استفاده کنید.

• روانشناسی رنگها
آنجلا رایت، متخصص رنگشناس، بر این باور است که رنگها در دکوراسیون داخلی فضاها، مخصوصاً دفاتر کار، تأثیرات حیرتانگیزی میگذارند. او معتقد است که با انتخاب رنگهای خاص برای فضاهای مختلف دفتر کار، میتوان واکنشهای خاصی را از کارکنان آن بخش، مشاهده کرد. رنگها، علاوه بر اینکه در طراحی دکوراسیون دفتر کار مؤثرند، در بحث چیدمان و دیزاین داخلی نیز، نقش کلیدی ایفا میکنند. بیشتر بخوانید: تأثیر رنگ در طراحی دکوراسیون دفتر کار
بهترین رنگها برای دکوراسیون داخلی دفتر کار و اثرات آنها روی وضعیت روحی افراد
1. رنگ آبی
این رنگ نماد روشنفکری، اعتماد، کارایی و منطق در دکوراسیون داخلی مدرن است. این رنگ معمولاً در محیطهای اداری، دوران زیادی دارد؛ بنابراین، بهترین پیشنهاد برای دکوراسیون داخلی دفتر کار، استفاده از رنگ آبی است.
2. رنگ قرمز، تداعیکننده هیجان
قرمز نماد شجاعت و قدرت است. این رنگ برای فضاهایی که در آن فعالیت فیزیکی انجام میشود، مناسبتر است؛ لذا، اگر در دفتردار خود، به دنبال پویایی بیشتر هستید، قرمز استفاده کنید.
3. خلاقیت را با رنگ زرد تجربه کنید!
رنگ زرد نماد اعتمادبهنفس و خلاقیت است. اگر به دنبال تحریک احساسات اربابرجوع و کارمندان خود هستید، رنگ زرد در دکوراسیون داخلی دفتر کار خود، بیشتر استفاده کنید.
4. متعادلسازی دکوراسیون داخلی دفتر کار با رنگ سبز
رنگ سبز، حس تعادل ایجاد میکنند. اگر به طبیعت علاقه دارید، رنگ سبز را برای دکوراسیون دفتر کار خود انتخاب کنید. ما به شما پیشنهاد میدهیم که برای فضاهایی که افراد بهصورت طولانیمدت در آنها هستند، از رنگ سبز بهره بگیرید. نگاهکردن به رنگ سبز، موجب به رفع خستگی چشم میشود.
5. استفاده از رنگ خاکستری در دکوراسیون داخلی دفتر کار مدرن
اگر انتخاب شما یک دفتر کار مدرن است، پیشنهاد ما استفاده از رنگ خاکستری است. خاکستری، یکرنگ رسمی و درعینحال صمیمی است که سبب مدرنیتهشدن محیط کاری میشود. توجه کنید که اگر از رنگ خاکستری بهدرستی استفاده نشود، در اعتمادبهنفس کارکنان اختلال ایجاد میشود و در نهایت منجر به افسردگی خواهد شد؛ لذا، برای استفاده از رنگ خاکستری، حتماً با طراحان دکوراسیون داخلی یا دکوراتیوهای داخلی مشورت کنید.
6. بهترین رنگ برای دکوراسیون داخلی دفتر کار
قبل از انتخاب رنگ، بهتر از سبک مدنظرتان را برای دکوراسیون داخلی دفتر کار خود انتخاب کنید. کدام یک از سبکهای کلاسیک یا مدرن، انتخاب شماست؟
همانطور که امروزه، سبک مدرن طرفداران بیشتری دارد، رنگهای متناسب با این سبک نیز، برای دکوراسیون داخلی دفتر کار مناسبتر هستند. استفاده از رنگهای ساده بدون طرحها و الگوهای پیچیده و شلوغ در مبلمان، ادوات و تزیینات دفتر کار مدرن، جلوه زیباتری دارد.
دقت کنید که هنگام ترکیب رنگها برای دکوراسیون داخلی دفتر کار مدرن، بهراحتی و سلایق کارکنان اهمیت بدهید. مثلاً در کارهایی که بیشتر به خلاقیت کارکنان نیاز است، از ترکیب رنگ زرد با یک رنگ تیرهتر استفاده کنید؛ پیشنهاد ما، استفاده از رنگ زرد در کنار رنگ مکمل آن، یعنی بنفش است. یا اگر یک فضای استارتاپی مدرن دارید، رنگ طوسی را برای دکوراسیون داخلی دفتر کار خود انتخاب کنید.
خرید مبلمان مناسب در دکوراسیون داخلی دفتر کار
خرید مبلمان اداری مناسب مستلزم توجه به چند نکته ضروری است. راحتی مبلمان اداری، هم برای کارکنان و هم برای اربابرجوع اهمیت زیادی دارد. جنس مبلمان و ارتفاع نشیمنگاه آنها از کف، دو عامل اساسی هستند که راحتی مبلمان را ایجاد میکنند.
در طراحی دکوراسیون دفتر کار، اگر جنس مبلمان خود را چرم انتخاب کردید، به شما تبریک میگوییم؛ چرا که بهترین انتخاب را کردهاید. چرم گردوغبار را به خود جذب نمیکند و تمیزکردن آن آسان است. بهعلاوه، چرم ظاهری اداری و رسمی دارد. در انتخاب دکوراسیون داخلی دفتر کار، نهایت دقت را به کار ببرید تا طراحی دکوراسیون دفتر کار خود را به بهترین نحو انجام دهید.
ارتفاع کف صندلی اداری از سطح زمین برای بزرگسالان با قد معمولی، باید چیزی میان ۴۳ تا ۵۰ سانتیمتر باشد. بهطورکلی، ابعاد صندلی باید طوری باشد که هنگام تکیهدادن به آن، کمر و گردن فرد دچار درد نشود. ارتفاع پشتی صندلی، باید ۶۴ سانتیمتر باشد. همچنین، زاویه کمر و کف صندلی باید تقریباً ۱۰۰ درجه باشد.
در انتخاب مبلمان اداری، بهتر است از صندلیهای سبک و راحت استفاده شود. مدل دکوراسیون داخلی دفتر کار، باید با نوع چیدمان صندلیها و مبلها هماهنگ باشد.

1. استفاده از میز و صندلی متناسب با ارگونومی بدن
توجه به مبلمان محیطهای اداری، به بهبود خدمات شرکت، بازدهی کارکنان و جذب مشتریان کمک میکند. به این منظور، مبلمان اداری رسمی و راحتی باید با استانداردهای ارگونومی تطابق داشته باشد تا افراد کمتر احساس خستگی کنند و بتوانند بااحساس راحتی کامل، روی صندلی بنشینند و کارهای اداری خود را انجام دهند.
پیشنهاد ما به شما این است که بودجه خوبی را به خرید میز و صندلی اداری باکیفیت اختصاص دهید تا کارمندان کمتر احساس خستگی کنند و در طول فعالیت دچار بدندرد نشوند.

2. یکپارچگی مبلمان مدرن
استفاده از مبلمان مناسب، راحتتر شدن کارها را به همراه دارد. در چیدمان مبلمان دقت داشته باشید که تأسیسات برقی پشت آنها مخفی و بدون کاربرد نشوند. دسترسی بدون زحمت به پریز برق و یا اینترنت از بین صندلیها، تأثیر زیادی در بهبود عملکرد کارکنان دارد. اما همیشه هم نمیتوان این دسترسی را بهآسانی ایجاد کرد یا اینکه اگر سیمها در معرض دید باشند، شکل خوبی ندارد. اگر سیمها روکار باشند یا در نزدیکترین محل دسترسی قرار داشته باشند، نهتنها زشت هستند، بلکه باعث ایجاد خطر و شلوغی در محیط کار نیز میشوند. شاید بپرسید، چاره چیست؟
پیشنهاد ما، استفاده از مبلمان اداری یکپارچه است. این یکپارچگی مکرراً در طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار مدرن به چشم میخورد. مبلمان یکپارچه، سیمها را در خود مخفی میکند و بدین ترتیب، بسیار کارآمد است. بهتر است در دکوراسیون داخلی دفتر کار مدرن، از میزهایی استفاده شود که پریز در آن بهصورت مخفی، جانمایی شده و سیمها بهصورت کاملاً ایمن، درون میز تعبیه شدهاند. با استفاده از مبلمان یکپارچه اداری، دغدغه کارمندان خود برای گشتن به دنبال پریز را از بین ببرید.
نقش نورپردازی در دکوراسیون داخلی دفتر کار
نورپردازی مناسب از عوامل اصلی طراحی دکوراسیون دفتر کار است. استفاده از ترکیب نور طبیعی و مصنوعی میتواند به زیبایی و درعینحال کارآمدی دفتر کار شما، کمک شایانی بکند. ما در ادامه شما اطلاعات بیشتری راجعبه نورپردازی در طراحی دکوراسیون دفتر کار کسب خواهید کرد و به راحتی میتوانید در کنار موضوعها و عوامل دیگر از این عنصر مهم در طراحی دفتر کارتان استفاده کنید.
در دکوراسیون داخلی دفتر کار، حتیالامکان از نور طبیعی استفاده کنید. تحقیقات نشان میدهد کارمندانی که بیشتر در معرض نور طبیعی هستند، کمتر دچار خستگی چشم و تاری دید میشوند. قرارگرفتن در مقابل نور مستقیم خورشید، به تنظیم هورمونهای بدن کمک میکند و کارمندان این امکان را میدهد که شبها، خواب بهتری را تجربه کنند.
برای نورپردازیهای مصنوعی، استفاده از چراغهای الایدی در دکوراسیون داخلی دفتر کار، جایگزین مناسبی برای چراغهای فلورسنت محسوب میشوند. از نظر قیمتی، چراغهای راهنمایی LED، کمی گرانتر از چراغهای فلورسنت هستند. اما با توجه به طول عمر بیشتر این چراغها نسبت به چراغهای فلورسنت، در دراز مدت سبب صرفهجویی در هزینههای شما میشوند.
در چینش میزها و صندلیها، به یک نکته در امر نورپردازی ضروری است. اگر صفحه لپتاپها و رایانهها رو به پنجره باشد، نور خورشید مانع دیدهشدن صفحه لپتاپ یا رایانه کارمندان خواهد شد. پس، میزها و صندلیها را در دکوراسیون داخلی دفتر کار پشت به پنجره بچینید یا اینکه محیطهای کاری را از لحاظ شدت نور خورشید، کنترل کنید. به طور مثال، میتوانید از پردههای ضخیم یا پردههای متحرک برای کنترل نور طبیعی وارد شده به دفتر کار، استفاده کنید. یکی دیگر از راههای کنترل نور طبیعی، مات کردن شیشههای پنجرهها است.
پارتیشن اداری دارای مزایای بسیاری است. پارتیشن، طرفداران زیادی دارد چرا که استفاده از باعث نظمدهی به طراحی دکوراسیون دفتر کار میشود. با استفاده از پارتیشنهای اداری، حریم خصوصی افراد نیز، بیشازپیش رعایت میشود و این امر سبب بهبود عملکرد آنان خواهد شد.
نظمدادن به دکوراسیون داخلی دفتر کار با پارتیشنبندی
پارتیشنبندی، یک روش مدرن برای ایجاد ساختار منظم و فواصل اصولی اداری است. برای ایجاد نظم و ساختار یکپارچه در دکوراسیون داخلی دفتر کار، میتوانید از انواع پارتیشنها بهجای دیوارهای جداکننده دائمی استفاده کنید. از انواع پارتیشنهای اداری، میتوان به پارتیشن شیشهای، آلومینیومی، پارتیشنهای پرتابل یا قابلحمل کابینها استفاده کنید.
پارتیشنهای اداری بهسرعت نصب میشوند و نیازی به نصاب خاصی ندارند. مزایای پارتیشنهای اداری به شرح موارد زیر است.
1. حفظ حریم خصوصی افراد
اگر محل کار هر فردی خصوصی شود، حس اعتمادبهنفس او افزایشیافته و نگرش مثبت نسبت به شرکت در او ایجاد میشود. حس دیدهشدن و ارزشمندبودن، منجر به بهبود عملکرد وی میشود.
2. اگر میخواهید شرکتتان استاندارد شود، از پارتیشن اداری استفاده کنید!
شاید بگویید استانداردشدن شرکت، چه ربطی به استفاده از پارتیشن دارد؟ باید بگوییم اصولاً از دید اربابرجوع و کارفرمایان، استفاده از پارتیشن اداری، ظاهری استاندارد به شرکت میدهد. وقتی شرکت شما برای کارمندان خود ارزش قائل است، اربابرجوع نتیجه میگیرد که این ارزش برای وی نیز، در نظر گرفته میشود.
3. با استفاده از پارتیشن، کارمندان خود حس کار در فضای خصوصی خود را بدهید.
دارابودن فضای خصوصی برای هر کارمند، به او این اجازه را میدهد که اسناد و مدارک خود را با خیال راحت، نزد خود نگه دارد. داشتن این فضای شخصی، ایدههای ناب را برای شرکت شما تضمین میکند.
4. استفاده از پارتیشن در دکوراسیون داخلی دفتر کار، مقرونبهصرفهتر از دیوار دائمی!
در مقایسه با راهاندازی دیوارهایی که بهصورت دائمی روی کف قرار میگیرند، پارتیشنهای مدرن، مقرونبهصرفه هستند.
استفاده از عناصر طبیعی در دکوراسیون داخلی دفتر کار
حضور گلوگیاه در دفتر کار باعث افزایش میزان اکسیژن و انرژی کارمندان میشود. گلدانهای تزیینی زیبایی برای دکوراسیون داخلی دفتر کار مدرن در بازار وجود دارند؛ شما میتوانید متناسب با ست رنگی سایر المانهای دکوراسیون داخلی دفتر کار خود، آنها را خریداری کنید.
طراحی بیوفیزیکی، در واقع، به استفاده از عناصر طبیعی در دکوراسیون داخلی فضای مختلف اطلاق میشود. استفاده از عناصر طبیعت در دکوراسیون داخلی دفتر کار، محیط را جذابتر میکند و در نتیجه، کارایی کارکنان بالاتر میرود.
شما میتوانید علاوهبرگلوگیاه زنده، از المانهایی مانند پنلهای چوبی که روی دیوار یا سقف نصب میشوند، استفاده کنید. بهکاربردن متریال سنگی، استفاده از آب در قالب آبنما، حوض، آکواریوم و غیره در دکوراسیون داخلی دفتر کار سبب ایجاد حس آرامش بیشتری میشود.
استفاده از المانهای هنری
در طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار لاکچری، استفاده از تابلوها میتواند ایده بسیار خوبی باشد. تابلوها دکورهای مناسبی برای دفاتر کار هستند. در مقایسه با تغییرات اساسی دکوراسیون مثل استفاده از کاغذدیواری، تعویض کفپوش یا سقف، تابلوها ارجحیت دارند؛ چرا که این تغییرات اساسی بسیار هزینهبر و زمانبر هستند. تابلو، یک وسیلة تزیینی برای دکوراسیون داخلی دفتر کار به شمار میرود. استفاده از تابلو مازادبر مقرونبهصرفه بودن، دارای مزیت سرعت در نصب است. در انتخاب تابلوها، به تیپ رنگی دکوراسیون داخلی دفتر کار خود توجه کنید. تابلوها را طوری انتخاب کنید که با رنگ مبلمان، لوگوی دفتر، اندازه دیوارها، رنگ غالب اتاق و… مطابقت داشته باشند. مطابقت رنگی، به معنای مکمل بودن رنگها باهم یا ست بودن آنها است.
در دکوراسیون داخلی دفتر کار مدرن، معمولاً از تابلوهای بزرگ استفاده کنید. پیشنهاد ما استفاده از تابلوهایی با ابعاد ۵۰×۷۰ یا ۷۰×۱۰۰ است. در انتخاب تابلوها، به رنگهای شاد موجود در آنها توجه کنید. رنگهای شاد باعث افزایش روحیه کارمندان میشوند. حتیالامکان، بهتر است از رنگهای خنثی یا تیره دوری کنید.
از میان انواع تابلوها، تابلوهای نقاشی و تابلوهای خط، انتخابهای مناسبی هستند. اگر از تابلوی خط استفاده میکنید، تابلوهایی را انتخاب کنید که حاوی جملات انگیزشی هستند. در صورت انتخاب تابلوی هنری که نقشی روی آن خودنمایی میکند، از نقاشیهایی متناسب با سبککاری خود یا نوع کسبوکارتان استفاده کنید.
دکوراسیون داخلی دفتر کار کوچک به چه صورت است؟
امروز باتوجهبه ابعاد کوچک فضاها، توجه به دکوراسیون داخلی و استفاده حداکثری از فضا، بیشتر موردتوجه قرار گرفته است. دکوراسیون داخلی دفتر کار کوچک، متفاوت از دفتر بزرگ است. باید چیدمان فضایی بهگونهای باشد که فضا را بزرگتر از ابعاد واقعی فضا نشان دهد. ما در ادامه 5 پیشنهاد برای طراحی دفترکارهای کوچک بیان میکنیم. پس، پیشنهاد ما این است که نکات زیر را در دکوراسیون داخلی دفتر کار کوچک، مدنظر قرار دهید.
1. مبلمان فضا را به رنگ روشن انتخاب کنید.
استفاده از رنگهای روشن مثل سفید، کرم، بژ و لیمویی، پیشنهاد مناسبی برای مبلمان اداری و سایر تجهیزات دفتر کار است.
2. وسایل کاربردی، پیشنهادی هوشمندانه
سعی کنید از تزیینات ظریفتر و کوچکتر برای فضاهای کوچک استفاده کنید. همچنین، رنگهای تیره را برای لوازم الکترونیکی مانند کامپیوتر انتخاب کنید؛ این امر سبب میشود آنها کوچکتر دیده شوند.
3. مبلمان کوچک، کاربردی و کمجا
از مبلمان و میز و صندلیهای کمجا و کوچک استفاده کنید. برای پرهیز از شلوغی دفتر کار کوچک، از مبلمان ظریف بهره ببرید.
4. استفاده از قفسه
قفسهها و شلفها در نظم دکوراسیون داخلی دفتر کار کوچک بسیار مؤثر هستند؛ لذا، مدارک و اسناد خود را دستهبندی کرده و داخل قفسه قرار دهید. قفسههای دیواری توکار و روکار، بهترین انتخابها هستند.
5. نورپردازی دفتر کار کوچک
استفاده از چراغهای بزرگ یا آباژورهای قدی، انتخاب مناسبی برای دکوراسیون داخلی دفتر کار کوچک شما نیستند. تیم ما به شما نورپردازی سهبعدی را برای دفتر کار کوچک توصیه میکند؛ چرا که این کار، محیط را بزرگتر نشان میدهد. بهعلاوه، استفاده از نورهای مخفی و هالوژنهای توکار هم در افزایش کیفیت نور دفتر کار لاکچری به شما کمک میکند.
عوامل مؤثر در دکوراسیون داخلی دفتر کار مدرن
برای بررسی این که بهترین نوع طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار بر چه اساسی صورت میگیرد، با ما همراه باشید.
1. پیوستگی و انسجام
برای داشتن یک دکوراسیون داخلی مدرن، وجود پیوستگی طراحی و مبلمان، اهمیت زیادی دارد. رنگها، طرح مبلمان، فرم عناصر دکوراتیو و غیره، باید در تناسب و تطابق باهم باشند تا یک دفتر کار شیک داشته باشید. البته، توجه کنید که تمام مبلمان اداری و راحتی دفتر کار خود را عیناً شبیه به هم انتخاب نکنید؛ چراکه این امر موجب دلزدگی و کاهش تنوع محیط میشود.
2. نوع فعالیت شرکت
اگر به دنبال دکوراسیون داخلی مدرن برای دفتر کار خود هستید، به نوع فعالیت خود دقت کنید. باتوجهبه سلیقه خود و اربابرجوعتان، سبک دکوراسیون داخلی را انتخاب کنید. سبک کلاسیک و مدرن، همیشه در راس انتخابها هستند. ما به شما سبک شیک و درعینحال، ساده را پیشنهاد میکنیم.
3. بودجه شرکت را برای خرید وسایل بسنجید!
هزینهی مبلمان کلاسیک یا نئوکلاسیک، هزینهی بالاتری نسبت به مبلمان اداری مدرن میبرند. گرانتر بودن یک سبک، به معنای بهتر بودن آن نیست. لازم است تا برای بررسی هزینههای هر سبک، جنس متریالها، کیفیت مصالح بهکاررفته و برند آنها مدنظر قرار بگیرد. ما در ادامه سعی کردیم تا کمی بیشتر به سبک مدرن بپردازیم.
4. دکوراسیون داخلی دفتر کار مدرن
رنگ مورداستفاده در این نوع سبک، غالباً رنگهای تیره و خنثی هستند که فضایی مدرن و لاکچری را ایجاد میکنند. رنگ طوسی، میتواند بهترین گزینه برای طراحی مدرن باشد.
5. دکوراسیون داخلی اتاق مدیریت به سبک مدرن
اتاق مدیریت، مهمترین بخش در یک دفتر کار است؛ لذا، در دکوراسیون داخلی دفتر کار، دکوراسیون دفتر مدیریت بیشتر از سایر فضاها اهمیت دارد. با استفاده از انواع مبلمان خاص و باکیفیت اداری، رنگهای شیک و ساده و تزیینات مدرن، میتوانید دکوراسیون اتاق مدیریت را بهخوبی طراحی کنید.
دکوراسیون داخلی مدرن، یک طراحی محبوب برای دکوراسیون هر فضایی است.
اگر بخواهیم سبک مدرن را مختصراً تعریف کنیم، استفاده از واژهی سادگی کفایت میکند. دکوراسیون داخلی دفتر کار به سبک مدرن شامل مبلمان ساده با خطوط صاف است که هیچ طرح یا الگوی خاصی در آنها دیده نمیشود.
یکی از دیگر ویژگیهای بارز این سبک، استفادهی بجا از تمامی وسایل است. بهعبارتدیگر، اگر وسیلهای کاربردی نیست، آن را کنار بگذارید و محیط را خلوت کنید. شیک بودن فضا اینگونه رعایت میشود.
متریالهای مورداستفاده در این سبک، غالباً طبیعی هستند. متریال چوب، پرکاربردترین متریال در دکوراسیون داخلی دفتر کار است که در کنار رنگهای خنثی و روشن، فضا را گرم میکند.
خلوت بودن فضا در دکوراسیون داخلی به سبک مدرن
از وسایل شلوغ و طرحدار کمتر استفاده کنید. فضای نامنظم و شلوغ، اضطراب را در کارکنان افزایش میدهد.
کاربرد فلزات در دکوراسیون داخلی دفتر کار مدرن
فلزات براق مثل کروم و استیل، جایگاه خاصی در دکوراسیون مدرن دارند. از این عناصر میتوان در مبلمان، نرده، میز و صندلی، دستگیرهها و شیرآلات استفاده کرد.
دکوریهای خاص در سبک مدرن، بسیار جذاب هستند!
استفاده از ادوات دکوری خاص با رنگهای شاد در سبک مدرن، طرفداران زیادی دارد. کوسنها و تابلوها از المانهای خاص فضایی در دکوراسیون داخلی مدرن هستند.
نور در دکوراسیون داخلی مدرن، هرچه غیرمستقیمتر، بهتر!
در دکوراسیون داخلی دفتر کار مدرن، از نورهای غیرمستقیم و ملایم استفاده کنید. در دکوراسیون داخلی مدرن، کمتر از لوستر استفاده میشود. نورهای مخفی یا لوسترهای خاص، جایگزینهای خوبی هستند.
نتیجهگیری
دکوراسیون داخلی دفتر کار، یک ملاک مهم برای زیبایی و درعینحال نوع کاربرد فضا است. این طراحی شامل تمامی استانداردهای فضایی، مبلمان و تمام وسایل موردنیاز کارمندان یک محیط اداری میشود.
اصلیترین گام قبل از شروع طراحی دکوراسیون داخلی دفتر کار، مشورت با متخصصان طراحان داخلی است تا بتوانید از این طریق بهترین دکوراسیون داخلی دفتر کار را داشته باشید. اگر دکوراسیون داخلی دفتر کار بهصورت اصولی و با استفاده از عناصر زیباییشناسی طراحی شده باشد، نظم و ترتیب فضای کار بالا رفته و راندمان کاری کارکنان بیشتر میشود.
تیم ما مفتخر است بهترین ایدههای دکوراسیون داخلی دفتر کار را در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید با آرامش خاطر، درباره طرح موردنظرتان تصمیم بگیرید. اگر هنوز هم ابهامی دررابطهبا دکوراسیون داخلی دفتر کار دارید، خوشحال میشویم به شما کمک کنیم. ضمناً، ما از ایدههای جذاب و منحصربهفرد در دکوراسیون داخلی دفتر کار استقبال میکنیم.