هیچ وقت قانونی نبوده که یک سری مشاغل خاص به دلیل ماهیت صنعتی و خدماتیای که دارند نیاز به طراحی داخلی ندشته باشند! اما قانون نانوشتهای وجود داشته که این نوع مشاغل را محدود به فضاهای کسالتآورِ و تکراری میکرد.
ما در دورهای هستیم که برای رقابت هم که شده باید خلاقیت را چاشنی کارمان کنیم. بخش مهمی از این خلاقیت، در معماری و طراحی داخلی فضاها تعریف میشود. خوشبختانه کارفرمای «رنگ یاران» سالها قبل به این باور رسیده بودند و طراحی فروشگاهشان رابه ما سپردند. پس از مدتی، با تأثیری که در میزان فروششان دیدند، تصمیم به گسترش فروشگاهشان گرفتند. این فروشگاه با توجه به طرح قبلی و نیازهای جدید کارفرما، در طبقهای دیگر طراحی و اجرا شد.در جهانی پر از هیاهو و رقابت، نهتنها برای پیشرفت، بلکه حتی برای عقب نماندن از رقبا باید دست به خلاقیت زد و بدانید که طراحی داخلی علاوهبر میزان فروش بر اعتبار فروشگاه شما هم میافزاید؛ حال فروشگاه شما هر کاربریای که داشته باشد.
سال 99 کارفرما برای طراحی و بازسازی فروشگاه رنگ به ما مراجعه کردند. از خواستههای کارفرما داشتن بخش فروش، مدیریت و استراحت بود که ما سعی کردیم با توجه به مساحت فروشگاه این بخشها را به گونهای کنار هم قرار دهیم که از لحاظ بصری بی نظمی ایجاد نشود.
چند سال بعد و در سال 1401کارفرما برای گسترش فروشگاه و طراحی طبقه دوم آن به ما مراجعه کردند. اینبار کارفرما خواستار قفسههای بیشتر برای محصولات و همچنین فضایی برای آموزش بودند. ما برای حفظ بکپارچگی طرح، خواستههای جدید را با کانسپت طرح قبلی پیاده کردیم.